Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van geertenmiriam - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van geertenmiriam - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Webmaster

02 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Wij zijn weer in het Nederlandse! Het is hier best koud en het is wat guur, dus wij genieten van het heerlijke weer hier.
Nadat wij uit Laos naar Chiang Mai waren vertrokken, hadden we toch echt het idee dat onze reis afgelopen was. We hebben heerlijk op ons dooie gemakje door de stad gelopen, wat tempels bekeken, hier en daar wat gegeten en filmpjes gekeken. Uiteindelijk zijn we op een tripje van een dag geweest, waarbij we op een olifant hebben gereden, op een bamboevlot hebben gevaren en in de stromende regen over modderpaadjes hebben gewandeld. Dat was erg leuk, we kwamen in verschillende dorpen terecht, van verschillende stammen.
De volgende dag hebben we de bus naar Bangkok genomen, waar ik me heb verbaasd over al het toeristische geweld op Kaosan Road. Voor diegenen die nog nooit in Bangkok zijn geweest: op Kaosan Road doen toeristen alles wat God verboden heeft. Niet echt ons ding, maar ach. Onze laatste reisdag hebben we besteed met shoppen, zodat we goed voorzien in Nederland terugkwamen.
Vrijdag zijn we 's avonds laat vertrokken op de vlucht vanuit Bangkok naar Londen. Dat is frustrerend, dan vlieg je over Nederland heen! Na 5 uur wachten op Heathrow konden we eindelijk vertrekken naar Schiphol, waar we moe maar heel gelukkig aankwamen. Op naar het echte leven!
Iedereen hartelijk bedankt voor het volgen van onze verhalen en alle reacties erop.
Hertelijke groeten van Geerten en Miriam

• 02 Juli 2007 - 15:57

Mori:

he er gaat iets niet goed met mijn reactie... Nou ja, hartelijk welkom thuis dus! Ik kijk uit naar jullie live verhalen! Snel een casa van Wou diner plannen!!
    Wie weet zien we jullie 14 juli op vinkefeest II?
    groetjes Mori

• 02 Juli 2007 - 18:58

Yoke:

Zaterdag waren er een heleboel mensen naar Schiphol gekomen om G+M te verwelkomen. Zelfs Tom die net uit de nachtdienst kwam gaf slaperig acte de presence. Die had een pilsje verdiend en wij ook. Daarna is een afgeslankte groep naar Lunteren gereden. Na heerlijke taart en het uitwisselen van cadeaus zijn Jan en ik weer naar Zwolle gereden. Zondag is Geert naar Zwolle gekomen zonder Miriam die maandag moest solliciteren. Voor het eerst sinds 14 maanden los van elkaar. Dat was vast erg onwennig.
    We hebben hier nog een paar luisterijke dagen gehad.
    G+M succes het werk en de opleidingen en vooral veel plezier.

• 07 Juli 2007 - 21:35

Annelies:

Welkom terug!!!
    Ik heb al jullie verhalen gretig gelezen. Erg leuk om jullie zo te volgen. Het was een erg leuke manier om op de hoogte te blijven van hoe het nu met jullie ging.
    Uiteraard ben ik erg benieuwd naar de live-verhalen en de ongetwijfeld vele foto's die ik nog niet heb gezien :)